جدول سنگ

سنگ جدول گرانیت

سنگ جدول گرانیت

سنگ جدول گرانیت ظاهری شیک و زیبا به محیط شما می بخشد و یکی از مناسب ترین مصالح برای ساخت جدول پیاده‌روها، جدول خانه و باغ ها، باغچه ها، و راه های آب خیابان ها به حساب می آید که بیش از 100 سال است که برای فضاسازی های مختلف استفاده می شود. سنگ جدول، از گرانیت های خاکستری ساخته می شود که از رنگ های روشن تا زغالی را شامل می شود. این سنگ طبیعی علاوه بر زیبایی منحصر به فردی که به محیط شما می دهد، عمر طولانی دارد که با جدول های بتونی قابل مقابسه نیست؛ همچنین جدول های بتونی پس از گذشت چند سال ممکن است ظاهر زیبای خود را از دست بدهند، اما در مقابل، جدول های سنگی به شما کمک می کنند که دوام بالا و زیبایی را در ترکیب باهم داشته باشید.


بیشتر بخوانید: خرید سنگ کوبیک در اصفهان


ویژگی های سنگ جدول گرانیت

گرانیت یک سنگ بسیار بادوام و تقریباً تخریب ناپذیر است که نیاز به نگهداری کمی دارد، لازم است دو بار در سال آن را آب بندی و تمیز کنید و به طور طبیعی با بافت ها و رنگ های ظریف و منحصر به فرد خود، زیبایی چشمگیری دارد. کاربردهای متعددی در سراسر خانه، باغ و املاک تجاری شما دارد و در طرح های معماری، گرانیت همچنان یک انتخاب محبوب به حساب می آید. این سنگ با رنگ های متنوع و همچنین مزیت ضد لکه طبیعی و مراقبت ساده، به شما امکان می دهد جلوه ای را که می خواهید ایجاد کنید.

برای تکمیل مسیرها، پیاده روها، پله ها یا فضای باغ خود، با قاطعیت می توان گفت که هیچ انتخابی بهتر از سنگ جدول گرانیت وجود ندارد؛ چرا که هیچ سنگی بهتر از گرانیت نیست که قدرت و زیبایی طبیعی را به خوبی به هم پیوند دهد. این محصولات با ترکیب جذابیت سنتی با ظاهری مدرن، به ملک شما شخصیت می بخشد؛ همچنین این سنگ ها کاری را که برای انجام آن طراحی شده اند، به طور موثر و برای سالیان طولانی انجام می دهند.

مزایای استفاده از گرانیت برای سنگ جدول

مزایای استفاده از گرانیت برای سنگ جدول

سنگ گرانیت به علت استحکام و دوام زیادی که دارد، یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای استفاده به عنوان جدول است؛ همچنین این سنگ در برابر شرایط سخت مانند سرما، گرما، سایش و فشا دوام بسیار زیادی دارد و یک گزینه هوشمندانه برای استفاده در فضاهای باز است. در ادامه برای شما از مزیت های استفاده از گرانیت برای سنگ جدول گفته ایم:

1.     گرانیت بسیار مقاوم و بادوام است

گرانیت در سخت ترین محیط ها، برای دهه ها و حتی نسل ها دوام می آورد؛ از همین رو، معماران، سرمایه گذاران و مهندسان عمران دوام طولانی مدت و زیبایی طبیعی گرانیت را به سایر محصولات ترجیح می دهند. گرانیت در برابر شرایط آب و هوایی سخت، مواد شیمیایی خشن جاده، آسیب برف روب‌ها، چرخه‌های انجماد و ذوب و فشار ترافیک مداوم مقاومت می‌کند. گفته می شود که سنگ جدول گرانیت دارای طول عمر “نامحدود” است و خراب نمی شود؛ این محصول به قدری بادوام است که می توان آن را جدا کرد و مجدداً استفاده کرد و از این نظر بسیار به صرفه است.

2.     گرانیت مقرون به صرفه است!

در حالی که در ابتدا قیمت گرانیت کمی بالاتر از برخی مواد رقابتی مانند آسفالت و بتن پیش ساخته است، مطالعات متعددی در خصوص چرخه عمر آن ثابت کرده اند که سنگ جدول گرانیت به طور قابل توجهی بیشتر دوام می آورد و ارزش بیشتری را در طول عمر خود به خریداران برمی گرداند. این محصول به ندرت نیاز به تعویض و یا تعمیر دارد و همیشه اولین انتخاب طراحانی بوده است که کیفیت و ماندگاری را در پروژه های خود اولویت قرار می دهند. گرانیت کاربردهای متعددی دارد مانند جدول کشی خیابان ها، پارکینگ ها، رمپ های معلولان و ورودی ها که نیاز به مقاومت و دوام بالایی دارند.

3.     گرانیت زیبا و چشمگیر است

جذابیت های ظاهری این سنگ به فضاهایی مانند بازسازی های تاریخی، اصالت و ماندگاری می بخشد و بافت طبیعی آن هر محیطی را زیبا و تکمیل می کند.

4.     گرانیت به راحتی در دسترس است

پروژه شما در هر کجا که باشد، موجودی وسیع ما به شما این امکان را می دهد تا متداول‌ترین انواع و اندازه‌های سنگ جدول گرانیت را ظرف تنها چندین روز پس از سفارش تحویل بگیرید.

5.     عدم نیاز به رنگ آمیزی

جدول های سنگی به دلیل بافت طبیعی و زیبای خود، دیگر نیازی به رنگ آمیزی ندارند؛ همچنین به جز استفاده در حاشیه خیابان ها و راه ها، از جدول های سنگی می توان برای زیبا سازی فضاهای مختلف نیز کمک گرفت.

6.     سازگاری با محیط زیست

سنگ های طبیعی در مقایسه با سایر مصالح مانند جدول های بتنی برای طبیعت بی خطر و بدون زیان هستند؛ چرا که طبیعی هستند و صدمه ای به محیط زیست نمی رسانند و حتی در صورت تخریب جدول، می توان از ریزترین قطعات آن نیز برای امور تزئینی استفاده کرد.

کاربردهای سنگ جدول گرانیت

کاربردهای سنگ جدول گرانیت

این محصول یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه ها جهت استفاده در پروژه ها شهری است؛ چراکه ماندگاری این سنگ طبیعی مثال زدنی است و در برابر گرما، سرمازدگی و ضربه های ناگهانی مقاومت زیادی دارد. در صورت قرار گرفتن مداوم گرانیت در برابر وسایل نقلیه سنگین، نمک، مواد شیمیایی مضر، ترافیک و غیره، این سنگ طبیعی زیبایی و استحکام خود را حفظ می کند. سنگ جدول گرانیت ما که به ویژگی هایی همچون دوام و تطبیق پذیری خود مشهور هستند، در طیف وسیعی از اندازه ها و رنگ ها موجود است؛ شما می توانید با مراجعه به سایت آرتا استون محصولات متنوع ما را مشاهده کنید.

علاوه بر سنگ جدول، شما می توانید کاربردهای خلاقانه بسیاری را با استفاده از این محصول خلق کنید که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می شود:

  • نیمکت ها
  • دیوارهای نگهدارنده در اطراف باغ ها
  • حوضچه ها
  • لبه دار کردن مسیرهای پیاده روی و گردشگاه ها
  • ساخت حاشیه برای جاده ها / پارکینگ
  • تشکیل کانالی برای زهکشی آب
  • ایجاد مرز در اطراف باغ ها و راهروها
  • ایجاد نوار چمن زنی در امتداد لبه باغ ها
  • برای ساخت پله‌ها در ساختمان‌ها
  • به عنوان یک عنصر تزیینی

اگر به دنبال اضافه کردن ظاهری مدرن به فضای بیرونی خود هستید، این محصول یک گزینه عالی است؛ چراکه گرانیت رنگ بسیار ثابت و بافت یکنواختی دارد که آن را به ویژه برای پروژه های مدرن شما مناسب می کند.

در صورتی که به هر دلیلی تمایل به انتخاب و خرید سنگ جدول گرانیت ندارید، گزینه دیگری نیز وجود دارد و آن سنگ کوبیک است که برای سنگ فرش خیابان ها و مکان های عمومی و خصوصی استفاده می شود؛ با کلیک بر روی آن می توانید از محصولات متنوع سایت ما دیدن کنید.

جهت مطالعه بیشتر و مشاهده تصاویر در تلگرام و اینستاگرام با ما همراه باشید.

.